Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

1. Wyłącznie Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 100 dniowy termin do odstąpienia od umowy.

2. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas drogą elektroniczną za pomocą

e-maila: mykotty@mykotty.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

4. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który został przesłany w e-mailu z potwierdzeniem dokonania zakupu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. Skutki odstąpienia od umowy

a.) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

b.) Towar zostanie odebrany przez nas - zostaniecie Państwo poinformowani o terminie odbioru. Zwracany Towar powinien zostać opakowany w oryginalny karton lub odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty związane z odebraniem Towaru ponosimy my pod warunkiem skorzystania z kuriera wskazanego i awizowanego przez nas. Jeżeli Klient podejmie decyzję o odesłaniu Towaru samodzielnie, na własny rachunek, wówczas koszty odesłania Towaru nie będą zwracane.

c.) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

d) Zwroty w ramach oferty specjalnej Wielokłaki (zakup 2 lub więcej sztuk tego samego produktu):
- w przypadku gdy klient zwraca wszystkie produkty zakupione w ofercie specjalnej Wielokłaki – zwracamy wartość całego zamówienia,
- w przypadku gdy klient zakupił produkty w ofercie specjalnej Wielokłaki i chce zostawić tylko 1 szt., a pozostałe zwrócić, wówczas cena za tę 1 pozostawioną sztukę obowiązuje jak przy zakupie 1 sztuki.
e) Zwroty towaru (towarów) w ramach oferty specjalnej z darmową dostawą:
-w przypadku gdy klient zwraca wszystkie produkty z zamówienia koszty związane z odebraniem Towaru ponosi myKotty pod warunkiem skorzystania z kuriera wskazanego i awizowanego przez myKotty.
-w przypadku gdy klient zwraca towar z zamówienia częściowo (inny niż towar z oferty specjalnej z darmową dostawą) wówczas nie oferujemy darmowego zwrotu oraz nie zwracamy kosztów odesłania towaru.

6. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w par. VII pkt. 7.1 Regulaminu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem ceny uzgodnionej w umowie.

7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi będącego Konsumentem w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wypełnił w pełni usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego Konsumentem, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.

8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczenie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełniane świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. Jeśli do zamówienia dołączony był towar gratisowy to zwrotowi podlega zakupiony towar wraz z gratisem.

pixelpixel